Verkiezingsprogramma D66 Helmond 2018-2022

Nu het nieuwe jaar is aangebroken en iedereen weer vol goede moed en goede voornemens vooruit kijkt is het ideale moment aangebroken om ons verkiezingsprogramma aan u te presenteren. Wij willen graag de komende vier jaar weer met hetzelfde enthousiasme en positieve toekomstgerichtheid de raad versterken.

Met gepaste trots presenteren wij dan ook ons verkiezingsprogramma met de titel “Duurzame vooruitgang”. Omdat wij niet alleen een betere toekomst willen voor toekomstige generaties, maar ook willen dat de vooruitgang die geboekt wordt blijvend is. D66 Helmond staat voor een evenwichtig en aandachtig bestuurde stad en wij dragen graag bij aan de stabiliteit die nu meer dan ooit nodig is.

Als speerpunten hanteren wij “Goed wonen”, “Goede zorg” en “Goede kansen”. Dat lijken open deuren, maar Helmond heeft op deze gebieden nog een flinke opgave en er valt ook veel vooruitgang te boeken. Het moet immers niet uitmaken in welke wijk je woont, Helmond is geen stad van twee snelheden, iedereen hoort erbij. Hoe we dat precies willen bereiken leest u in ons programma.

D66 Verkiezingsprogramma D66 Helmond 2018-2022
Hoofdpunten verkiezingsprogramma