maandag 12 oktober 2009

Verslag D66 op Heistraat Braderie

D66 Helmond heeft deze activiteit te baat genomen om haar aanwezigheid in onze stad te promoten en tevens ook te inventariseren wat de Helmonder zoal bezighoudt.

Onder een schitterend zonnetje mocht D66 vele bezoekers aan haar kraam voorbij zien trekken. Alhoewel het niet allemaal inwoners van onze schitterende stad zijn vonden er goede gesprekken plaats. D66 leeft weer volop en mag op veel steun rekenen. Veel waardering was er voor onze eigen opvattingen en onze houding ten opzichte van andere politieke partijen en met name de PVV.

Gelukkig heeft ook onze programmacommissie enige voeding gekregen met een aantal kritische opmerkingen en suggesties van verbeterpunten in Helmond.

Ongetwijfeld zal de programmacommissie zijn voordeel doen met deze opmerkingen want D66 wil zeer zeker dicht bij de mensen blijven.